Jong en meedenkend
Samen hebben we al verschillende projecten aangepakt en dat voelde telkens heel goed.
Net als ons gaat Animotions altijd voor kwaliteit, net als bij ons heerst er een jonge frisse mentaliteit.
Aan het woord is Julie Steeland, marketingverantwoordelijke bij projectontwikkelaar Acasa.
Acasa hoef je al lang niet meer te overtuigen van het belang van goede beelden.
Beelden worden steeds belangrijker. Ze zeggen nu eenmaal meer dan woorden.
We beseffen dat er veel aanbieders op de markt zijn. Potentiële klanten die op zoek zijn naar hun woning van de toekomst, die scrollen door verschillende websites. Het betekent dat je als ontwikkelaar vaak maar twee à drie seconden de tijd hebt om de aandacht te trekken met je beelden. En dus moet het goed zitten.
Acasa zoekt bij de visualisatie van haar projecten naar een goede mix tussen realiteit en esthetiek.
Als projectontwikkelaars willen we mensen de kans geven om te dromen, we willen hen daartoe in de juiste sfeer brengen. Maar dromen betekent niet dat je met onrealistische visuals moet werken. Want mensen vragen tegelijk ook een houvast. Daarom gaan we altijd voor real life beelden. We brengen graag elke zijde van een gebouw in beeld en tonen vanuit elke hoek hoe het appartement of huis van hun wensen er straks zal uitzien.
Schoonheid is één ding, realiteitszin iets anders. We willen beide aspecten realiseren en onze mooie architectuur ook nauwgezet en gedetailleerd in beeld brengen. Oog voor detail is dus key bij de visualisatie van onze projecten. En dat kan je enkel met professionals als Animotions.
Het realiseren van topbeelden is een ploegsport volgens Julie.
Als beeldenpartner ga je samen met je klant doorheen een gans proces. Het betekent dat vergunningen al eens vertraging oplopen en dat, eens ze binnen zijn, je snel in gang moet kunnen schieten. Dat is net een van de sterktes van Animotions. Ze zijn erg flexibel en eens we er samen kunnen voor gaan, combineren ze moeiteloos snelheid met professionalisme. Deadlines gaan met andere woorden niet ten koste van de kwaliteit van de beelden.
Tegelijkertijd moet het ook gezegd dat er een klik is tussen de jonge teams van Acasa en Animotions.
Het is waarschijnlijk geen toeval dat we elkaar vaak tegen komen op hetzelfde soort events. Dat zijn altijd leuke contacten, los van sfeer. Meetings zijn dan ook nooit een opgave, maar altijd leuke professionele ontmoetingen.
Hoe ik Animotions in drie woorden omschrijf? Professioneel, aangenaam en meedenkend. Want samen met ons bepalen ze mee de koers van hoe we onze projecten in de markt willen zetten. Zo vormen hun beelden een essentieel onderdeel van de nieuwe huisstijl die we nu met Acasa aan het ontwikkelen zijn…